سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پنجره فولاد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مدعیان دروغین


آیت ا... ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، برخورد قاطع با مدعیان دروغین مهدویت که باعث تضعیف قیام جهانی حضرت مهدی (عج) می‌شوند را خواستار شد. ایشان تصریح کردند: هر چه ما به زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) نزدیک می‌شویم، باید برنامه‌هایی که برای معرفی آن حضرت برگزار می‌شود، شتاب گرفته و گسترده شود و جلوی افرادی که به هر نحوی به بیان خرافات و دروغ‌پردازی در این رابطه می‌پردازند، را بگیریم.

به من مراجعه کنید

یکی از مدعیان دروغین چندی پیش برگه‌ای چاپ کرد و آن را در تیراژ وسیعی پخش کرد. او در آن برگه‌ها نوشته بود... «چه آرزویی دارید؟ هر چیز با خداوند ممکن می‌شود، اگر گمشده‌ای دارید، اگر چیزی گم کرده‌اید، اگر انسانی از پیش شما رفته و منتظر او هستید، به من مراجعه کنید تا بگویم چه کار باید انجام دهید.»

این مدعی دروغین سپس عنوان می‌کند که 14 سال است که روی یک پدیده جدید کار می‌کنم و حالا این مسئله به ثمر رسیده، من روی خودم امتحان کردم و به نتیجه رسیدم، شما هم این کار را انجام دهید.

او می‌گوید: «من استاد زمینی نداشتم و هیچ‌کس روی کره زمین نمی‌تواند ادعا کند که استاد من بوده است. خداوند، اساتیدی از ماوراء‌ برای من قرار داده تا با من حرف بزنند، من خیلی کارها می‌توانم انجام دهم از جمله فقر مالی را رفع کنم، فقر معنوی و عاطفه را دور‌کنم، برای‌تان به راحتی وام می‌گیرم، حتی بخت هم می‌گشایم، مشکلات خانوادگی را حل می‌کنم، کاری می‌کنم که کسی دچار معضلات روحی نشود. بیماری‌های روحی شما را شفا می‌دهم. کاری می‌کنم که دیگر دچار سرطان، سکته‌های قلبی، بیماری‌های کلیه، چشم، آرتروز، ام.‌اس، زخم معده، دردهای استخوانی، آسم، بیماری‌های ریوی، میگرن، سردرد، سینوزیت و ... نشوید.»

آنها زمانی که می‌خواهند با من ارتباط برقرار کنند، به من می‌گویند که برنج و نان و شیرینی نخورم، تا نیروی ممنوع یا منفی در من ایجاد نشود و انرژی من، هم‌طیف انرژی پروردگار شود!؟ این‌ها گفته‌های یک زن است، بله، باورش کمی مشکل است.

این زن هم با استفاده از جلسات به ظاهر مذهبی، از افراد ساده‌لوح پول می‌گرفت و برای آنان دعا می‌کرد و مدعی بود که با پروردگار در ارتباط است!

مذهب من در‌آوردی

شخص دیگری که در دادگاه خود را فریب خورده ضدانقلاب خارجی می‌دانست در اعترافات خود می‌گوید: من با ادعای ارتباط با امام زمان (عج)، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات، خودم را گناهکار می‌دانم. من بحث علمی نمی‌کردم، این اسلام سنتی را از خودم درآوردم، نمی‌گفتم می‌خواهم اسلام‌شناسی بگویم، نیم ساعت دعا و توسل می‌خواندم، دعا را دکلمه‌وار می‌خواندم، خلاصه، کاری می‌کردم که در مراسم من بیشتر جوانان امروزی جمع شوند.

 به این خاطر که به اینها می‌گفتم بیایند حاجت‌شان را بگیرند. به قول امروزی‌ها بلد بودم که چقدر مخ‌ها را کار بگیرم.او حتی کار را به جایی کشانده بود که درباره مذهب جدید و من‌درآوردی خود با سران خارجی، نامه‌نگاری و با رسانه‌های خارجی مصاحبه می‌کرد. وی در پایان بازجویی خود، احساس ندامت می‌کرد.

گناهانتان را می بخشم

 چندی پیش شخصی در شهرستان اردستان مدعی شده بود که بیماران را بدون دارو معالجه می‌کند.

این فرد خود را مدعی ارتباط با امام زمان (عج) می‌دانست و ادعا می‌کرد که بیماران را بدون دارو معالجه می‌کند، اما او شناسایی و دستگیر شد و مشخص شد که تمامی حرف‌های او یاوه‌ای بیش نیست و تنها از این راه به فکر کلاهبرداری از مردم ساده شهرستان بود. جالب اینکه او 40 ساله و اهل تهران بود، اما تصمیم گرفت به اردستان برود تا در آنجا با حرف‌های کذب خود مردم ساده‌باور را فریب دهد. این فرد در جریان بازجویی خود به 12 فقره کلاهبرداری و دعانویسی در زمینه‌های مختلف اعتراف کرده بود.

یکی دیگر از این کلاهبرداران، مردی 50 ساله از اهالی تهران بود که حتی برای خود دفتری هم در محله سعادت‌آباد تهران تاسیس و طی یک مدت کوتاه 200 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود. بیشتر شاکیان او بیمارانی بودند که به وی متوسل شده بودند تا آنان را درمان کند. او ادعا می‌کرد که بیماران خود را با دعا و داروهای گیاهی درمان خواهد کرد. ضمن اینکه اکثر بیماران دچار بیماری «ام‌.‌اس» بودند.این مدعی دروغین، ادعا می‌کرد که با دو بار ارتباط در هفته با امام زمان (عج) می‌تواند به راحتی مشکلات مردم گرفتار را حل کند. حتی دروغ‌های عجیب او باعث شده بود که کار چند زوج به طلاق بکشد. در حالی‌که آنان برای مشاوره به این مرد 50 ساله مراجعه کرده بودند.

نکته گفتنی اینکه؛ این مرد تا آنجا قباحت را پیش برده بود که برای آمرزش گناهان شخصی، 20 میلیون تومان از او گرفته بود تا برای او زکات بپردازد! چرا که می‌گفت ارتباطش با امام زمان (عج) باعث خواهد شد، گناهان این فرد بخشیده شوند.

بی‌سوادم، بی‌سواد...

یکی از این مدعیان دروغین می‌گفت: امام زمان(عج) به من که بی‌سواد هستم، این قدرت را داده که شعر بگویم، ماجرا از این قرار بود که در عالم غیب به من گفت: «باید شعر بگویی»... امام زمان(عج) این قدرت را توی سرم ریخت و به من این علم لدنی را داد که شعر بگویم: اما الان دیگر نمی‌توانم حتی یک بیت شعر بگویم، چون به من گفتند دیگر بس است، شعر نگو!

این شخص که در شهریار کرج زندگی می‌کرد و مدعی بود با عالم غیب در ارتباط است به یکی از افراد فریب‌خورده گفته بود: ما گروهی هستیم که امام زمان(عج) خواسته تا گمنام بمانیم، اما چون در وجود تو این لیاقت را می‌بینم که این حقیقت را کشف کنی، از تو می‌خواهم 10 روز تمام «دائم الوضو» باشی و بعد با این شماره تماس بگیری تا بخشی از اسرار را به تو بدهم. او ادعا می‌کرد که در همه حال و همه‌جا، امام عصر(عج) را مشاهده و زیارت می‌کند.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علیرضا ( جمعه 87/9/29 :: ساعت 2:39 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برگشتیم!!
برگشتیم
هو یا علی مدد
ببخشید چند لحظه
السلام علیک یا صاحب العصر الزمان
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 67947
» درباره من

پنجره فولاد

» پیوندهای روزانه

گنجینه معرفت [114]
تبیان [54]
حدیث [44]
دیشدانگولی [43]
شهید گمنام [89]
چهل منزل تا اربعین [170]
ذوالجناح [106]
بی سیم چی [82]
آوینی [47]
بچه های قلم [65]
[آرشیو(10)]

» آرشیو مطالب
مهر 1387
شهریور 1387
مرداد 1387
دی 1387
آذر 1387
آبان 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب